2010. december 18., szombat

14. Angyalok sorakozó!

Úgy tűnik, ehhez a karácsonyi készülődéshez angyalok sora tartozik.
Az egyik kolléganőmnek még december elején hímeztem egy angyalkás fenyőfadíszt - fotó nem készült.
Tegnap a német kolléganőmtől kaptam egy angyalkát, nagyon édes-bájos, éppen felköszönteni készül engem, háta mögött egy csokor virág, mutatom:

Ezt pedig én készítettem, karácsonyra kapja egy másik munkatársnőm:
Remélem, tetszeni fog neki! Ehhez az angyalkához tarozik egy ének is - ha minden igaz, holnap elkészül a hagfelvétel. Most csak a szöveget írom:
Éjjel-nappal angyal szeme vigyáz rám, Uram,
éjjel-nappal angyal szeme vigyáz rám.
       A nap lemegy nyugaton, angyal szeme vigyáz rám, Uram,
       eltölt teljes nyugalom, angyal szeme vigyáz rám.
Éjjel-nappal angyal szeme vigyáz rám, Uram,
éjjel-nappal angyal szeme vigyáz rám.
       Lepihenek csendesen, angyal szeme vigyáz rám, Uram,
       Reád bízom életem, angyal szeme vigyáz rám.
Éjjel-nappal angyal szeme vigyáz rám, Uram,
éjjel-nappal angyal szeme vigyáz rám.
A gyülekezetünk gyermekkórusa fogja énekelni.
Ha sikerül, ide is felteszem majd, hátha valakit érdekel... :)
Az általam készített angyalka xszemes mintája megtalálható itt:
Az angyalok sorának még nincs vége :)
Készült egy, ami szív alakú fenyődísz lesz, háromnegyedig van kész. És most hímzek még egyet, vagy képeslap lesz, vagy csak kép. Majd ha eljutok odáig, azokat is lefotózom.
S mindennek a mottója:
"Az Úr angyala őrt áll az istenfélők mellett, és megmenti őket" Zsolt 34:8
Szeretném ezt továbbadni idén karácsonykor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!