2011. augusztus 8., hétfő

143. Összhang / Harmonie

Egy ideje szemezgetek ezzel a luli-mintával, s most úgy éreztem, megtaláltam a megfelelő anyagot és fonalat. Kialakult az összhang.
Cseresznyepiros alapanyag (saját festés) - Cherry Blossom fonal (by Nina). Remélem, nem csak nekem tetszik :)
Ich kokettiere seit einiger Zeit mit diesem luli-Muster, und jetzt hatte ich das Gefühl, daß ich die Harmonie gefunden habe.
Kirschenroter Stoff (selbst gefärbt) - Cherry Blossom Garn (by Nina). Ich hoffe, daß es nicht nur mir gefällt :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Tegnap este találtam rád, és lettem rendszeres olvasód.
    Ma meg már ezzel a gyönyörűséggel vársz!

    Nagyon tetszik! Mi lesz belőle?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Nagyon kedves vagy! Örülök, hogy Neked is tetszik :)
    Még nem döntöttem el, mi legyen belőle, ezzel akartam befejezni a bejegyzést is, hogy "már csak azt kellene kitalálni, mi legyen belőle" :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!