2011. november 27., vasárnap

225. Lecseréltem / Ich habe gewechselt

Már régóta szemezgetek egy koszorúval, de nem mertem belevágni. Most azonban megtaláltam Kalexnél a mintát, és olyan könnyűnek tűnt a leírás alapján, hogy a varrógépről ez került le elsőként. Bátran vágjatok bele, gyorsan elkészíthető, és nagyon mutatós! Erre cseréltem le az őszi ajtókoszorúmat.
Timi! Nagyon köszönöm a bátorítást, tegnap este ez indított cselekvésre! :)
Ich habe schon lange einen Kranz gesehen, aber bis jetzt hatte ich keinen Mut, es anzufangen. Jetzt habe ich aber bei Kalex das Muster gefunden, und es ist so einfach beschrieben, daß ich mit meiner vorgenommenen Nähmaschiene erstmal diesen Kranz gemacht habe. Ich kann es für allen empfehlen, es ist einfach zu fertigen, und sieht sehr schön aus. Ich habe meinen Herbst-Tür-Kranz damit gewechselt.

A masnival nem vagyok 100%-osan elégedett... :(
Egy közelebbi kép, bár itt jobban látszanak a hibák is :)
Szép hetet mindenkinek!
Schöne Woche an allen!

5 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy belevágtál ♥ :o)!
    Nagyon szép lett a koszorúd!!!
    Pár évvel ezelőtt én is készítettem egy hasonlót, de aztán az iskolában elkérték az osztálynak...:o) Lehet, hogy újból elkészítem! :o) Köszönöm az ötletet!!!

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó hogy van ez a blogod, így mindig ott lehetek NÁLAD! Áldott hetet! Puszi

    VálaszTörlés
  3. Wonderful wreath! As you know, you were the first one at my giveaway - please let me know which pattern you would like me to send to you! So the second one can choose from the remaining two! :o) And let me know your address!

    Cathi

    VálaszTörlés
  4. Hopp! Előveszem az enyémet is!Nagyon szép lett!!!

    VálaszTörlés
  5. NAgyon jó lett! Én is ilyet készítek a héten magamnak és anyunak is!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!