2011. december 1., csütörtök

229. Karácsonyi képeslap / Weihnachtskarte 1.

Ismét készítettem egy karácsonyi képeslapot - hamarosan útnak kell indítani őket. Saját kreálmány a mintája, egyszerűen valami ilyesmire vágytam... :)
Ich habe nochmals eine Weihnachtskarte gemacht - langsam sollen wir die fortschicken. Das Muster habe ich selbst kreirt, einfach wollte ich was solches... :)


Nagyon egyszerű az elkészítése: szalagra hímeztem, kettéhajtottam a karton, snitzerrel vágtam rá két "vonalat", ahol a szalagot befűztem, majd belülről hasonló színű papírlappal letakartam az anyagot. Képekben:
Es ist ganz einfach zu fertigen, ich habe das Muster auf Band gestickt, das farbe Karton habe ich auf Maß gefaltet, mit Snitzer habe ich zwei "Linie" daraif geschnitten, wo ich den Band eingefädelt habe, am Ende habe ich intern mit einem gleichfarbigen Blatt das Material abgedeckt. Mit Bilder:

További szép hetet kívánok!
Ich wünsche weitere schöne Woche!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon szép! Most tudatosult bennem, hogy évek óta nem küldtem képeslapot...de idén más lesz :-)

    VálaszTörlés
  2. Sehr schönes Motiv! Klasse! :o) Und tolle Idee mit dem eingefügten Band!

    LG Cathi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép és egyedi!!!

    VálaszTörlés
  4. egyszerű és nagyszerű:)

    VálaszTörlés
  5. De aranyos, hogy szívekből áll össze a fenyőfa!!! szép lett.

    VálaszTörlés
  6. Danke für dein schönes Freebie!
    Du zeigst sehr schöne Arbeiten in deinem Blog!
    Liebe Grüße, Marion

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!