2012. március 4., vasárnap

301. Kokárda / Kokarde

Tegnap ismét sok mindennel gazdagabb lettem, pl. sok-sok színes hímzőfonallal. Mivel kaptam szép zöldet, pirosat, fehéret is, gondoltam egyet, és horgoltam egy kokárdát. Hamarosan horhatjuk.
Gestern habe ich viele Geschenke bekommen, z.B. viele bunte Stickgarne. Weil ich rot, weiß und grün auch bekommen habe, habe ich eine Kokarde gehäkelt. 15. März ist Nationalfeiertag in Ungarn, wann wir alle eine Kokarde tragen.



Így mutat a kabátomon :)
Élvezzétek ezt a szép napos a vasárnap délutánt!
Lasst Ihr diesen sonnige Sonntagnachmittag genießen!

7 megjegyzés:

  1. Én egy ilyet szeretnék megnyerni! Van rá lehetőség? :-)

    VálaszTörlés
  2. Sieht ganz toll aus,
    lg Anneliese

    VálaszTörlés
  3. Ügyes munka, szépen elkészítetted!
    Szép hetet Neked!

    VálaszTörlés
  4. Drágám horgolj nekem is egy ilyet! No és hozd is el :). De ha nem horgolsz úgy is jó, ha csak eljössz :)
    Persze ha írsz is elég, sőt ha csak gondolsz rám!

    VálaszTörlés
  5. OK, elkezdtem a sorozatgyártást :)))

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!