2012. október 15., hétfő

430. Arra gondoltam... / Ich habe daran gedacht...

... hogy azok között, akik megjegyzést írtak az előző posztomhoz, kisorsolnám az őszi kosárka tartalmát. Ha valaki nagyon nem szeretne belekerülni Fortuna asszony edényébe, akkor jelezze! :)
Azért hagyok még kis időt, hátha valaki éppen most szeretett volna megjegyzést írni :) - megteheti 2012. október 19-én éjfélig. A hosszú hétvége első napján délelőtt sorsolok :)
... daß ich der Inhalt meines Herbstkorbes für jemandem schenke, wer zu meinem vorherigen Post ein Comment geschrieben hat. Wenn jemand möchte gar nicht im Korb von Frau Fortuna reingehen, bitte um Bescheid! :)
Ich lasse noch ein bißchen Zeit für denen, die eben jetzt ein Comment schreiben wollen :) - es kann man bis 24.00 Uhr am 19.10.2012 tun. Ich werde am Vormittag 20.10.2012 losen :)

8 megjegyzés:

  1. Gyorsan megneztem, hogy hagytam-e megjegyzest!:)

    VálaszTörlés
  2. De kedves vagy!!!!!!Tudod engem mi érdekel,de nagyon????: honnan van ez a színátmenetes fonalad,mert belezúgtam.:)

    VálaszTörlés
  3. Én nagyon is szeretnék játszani és az ötlet kiváló, a körtét kérem szépen ha talán nyernék, köszi :))))

    VálaszTörlés
  4. :)
    megnéztem írtam-e.

    majd kérlek,küldd el a címed az anitaalkotok@gmail.com címre.

    VálaszTörlés
  5. Az a drága jó szíved! Annyira szeretek nálad időzni! Nem a nyeremény miatt, ez eszembe se jutott, csak egyszerűen jól érzem magam Nálad!
    Gyönyörű a kosár tartalma:), most már szeretnék nyerni is:)))))))

    VálaszTörlés
  6. Több, mint nagylelkű felajánlás ez egy kommentért...:-D

    VálaszTörlés
  7. Dein Herbstkörbchen ist so schön. Du hast mit so viel Liebe die Dinge hergestellt und zusammengestellt.
    Schreib mich doch bitte zu der Liste. Vieleicht habe ich ja Glück.

    Ich wümsche dir einen wunderbaren Herbst.Alles Liebe
    Judith

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!