2012. december 10., hétfő

467. Könnyen, gyorsan / Einfach, schnell

A neten kóvályogva láttam egy tobozfenyőt, gondoltam, megpróbálom elkészíteni. Így sikerült:
Herumschweifend am Internet habe ich irgendwo einen Tannenbaum vom Zapfen hergestellt gesehen. Ich habe versucht, einen zu machen. So ist es gelungen:

Tíz perc alatt elkészíthető így:
In 10 Minuten kan man es so fertigen:

 Hozzávalók / was gebraucht wird

 Beragasztóztam a cserép peremét / ich habe das Toptrande geklebt

 Rásimítottam a szalagot / ich habe das Band daraufgewickelt

 Ragasztópöttyök kerültek a tobozlevelekre / kleine Klebepunkte auf den Zapfenblätter

 Beleültettem a gyöngyöket / ich habe die Perlen reingestzt

 A tobozt beleültettem a cserépbe / den Zapfen ins Topf setzen

Befújtam pici műhóval (az udvaron!!! :)) / ich habe es mit ein wenig Schneespray verweht (draußen!!!! :))

Sok sikert hozzá! :)
Viel Spaß dazu! :)

6 megjegyzés:

  1. Very clever! This is very pretty & looks so cute :)

    VálaszTörlés
  2. Mennyi szépséget találsz....Ez tök egyszerű....Nem nehéz, és főleg kevés díszítő kell hozzá..Szép estét!

    VálaszTörlés
  3. Wunderbar! Du hast immer so tolle Ideen!

    Cathi

    VálaszTörlés
  4. De tetszik ez a kis tobozos! Akár még el is készülhet az ünnepig!
    (Kiegészítettem Neked a madaras bejegyzésem!:o)
    http://pjutko.blogspot.hu/2012/12/szarnyas-barataink.html

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!