2012. december 15., szombat

471. Angyalok / Engelchen

Újabb fenyődíszek, ezúttal piros-aranyban - nem véletlenül! :)
Ich habe wierder Weihnachtskugel gemacht, jetzt in Farben rot-gold, und es ist nicht zufällig so :)

Az első mintának sajnos nem emlékszem a lelőhelyére... :(
Wo ich das erste Muster gefunden habe, weiß ich leider nicht mehr... :(

előlap és hátlap is piros-arany :)
A másodikat viszont pár napja találtam Áginál, és nagyon megtetszett! Köszönöm szépen a mintát!
Die zweite habe ich aber vor einigen Tagen bei Ági gefunden, und es gefällt mir sehr! Danke sehr fürs Muster!

Kimerészkedtem az ónos esőbe fényképezni, de nagyon siettem, így nem lett igazán jó a kép... így néznek ki készen, egy fenyőfán :)
Ich habe versucht, draußen ein Foto zu machen, aber es ist momentan Eisregnen, ich wollte es ganz schnell erledigen, deswegen sind die Fotos nicht besonders gut. So sehen die ganz fertig, an einem Tannenbaum aus :)


Utolsó figyelmeztetés :))) Ma éjfélig tart a játék. Holnap este fogok jelentkezni a sorsolás eredményével. Várlak vissza benneteket! :)
Letzte Erinnerung :))) Heute bis Mittenacht dauert mein Spiel. Morgen Abend werde ich mich mit Verlosungsergebnis melden. Kommt zurück! :)

P.S. ezzel a bejegyzésemmel Ildi játékához is csatlakoztam :)
Tegyél ki egy angyalt!
Kíváncsian várom a történetet! :)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek!!!!!!!
    Mától vagyok szabin,holnap mozgalmas nap lesz,de remélem,hogy minél hamarabb tudok újra hímezni!
    Sorrendbe szeretném tenni a tennivalóimat..:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm köszönöm neked !!!!!!
    De jó hogy te is jöttél !!!!!!!
    Nagyon szépek a díszeid is !!!!!!!!!!!!!!
    Látom ügyes kezek készítették !!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szépek nagyon... Az első a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépséges díszeket készítettél megint !! :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem is ez a ket szin a kedvencem igy, karacsony környeken!

    VálaszTörlés
  6. Jaj de szépek az angyalkák! Köszönöm, hogy az én mintámat is kihímezted. Az enyém még mindig félig kész, sürgősebb varrnivalóim voltak. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek lettek, gondolom már tele van a karácsonyfátok a szépségeiddel?

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!