2012. december 27., csütörtök

479. Kicsit még karácsony / Ein bißchen noch Weihnachten

Néhány képet még szeretnék megmutatni Nektek, ami karácsony előtt/alatt készült, de csak most értem ide velük :)
Ich habe noch einige Bilder, die ich noch vor oder während Weihnachten gemacht habe, aber ich bin nur jetzt dazu gekommen, Euch zu zeigen :)

Megérkezett az ajándékom - a pinkeeptartó - Edittől, csokikísérettel :) Köszönöm szépen! Remélem, hamarosan használat közben is tudom majd mutatni!
Es ist mein Geschenk - Pinkeephalter - von Edit angekommen, mit Schokolade zusammen :) Danke sehr! Ich hoffe, daß ich es in Kürze im Benutzung auch zeigen kann!


Barbaránál is nyertem egy szuper anyag-csomagot, azt is meghozta a posta :) Nagyon szépen köszönöm!
Bei Barbara habe ich auch gewonnen, ein Stoff-Paket hat das Post angeliefert :) Besten Dank dafür!


Gyönyörű (és meg nem érdemelt) ajándékokat kaptam Timitől...
Ich habe wunderschöne Geschenke von Timi...


... és Ritától is. KÖSZÖNÖM SZÉPEN!
... und von Rita bekommen. BESTEN DANK DAFÜR!


A környezetemben nagyon sok kreatív hölgy van, így - bár az általam készített fenyődíszeket általában elajándékozom - a fánkon mégis sok szép "hand made" dísz van :)
Ich habe viele kreative Bekannte :), deswegen - obwohl ich die gefertigte Weihnachstbaum-Dekorationen meistens verschenkt habe - haben wir viele "hand made" Dekorationen an unserem Weihnachtsbaum :)

 
 
 

Sőt, egy különleges mécsestartót is kaptam!
Sogar habe ich einen speziellen Teelichthalter auch bekommen!

CD-lemezre vannak ragasztva az üveggolyók, gyönyörűen fénylik :)
die Glaskugel sind auf einen CD geklebt, es ist glanzend :)

Idén sem sütöttem mézeskalácsot, viszont kaptam egy gyönyörű mézeskalács-dobozt, tele szebbnél-szebb mézeskalácsokkal!
In diesem Jahr habe ich wieder keine Lebkuchen gemacht, aber ich habe eine wunderschöne Dose voll mit Lebkuchen bekommen!


És néhány dolog, ami még az utolsó pillanatokban került ki a kezem alól:
Und einige Dinge, die ich an den letzten Minuten gemacht habe:

Néhány ajándékkísérő / einige Geschenkanhänger

aprócska fenyődíszek, hátlapjukon egy-egy igeverssel 
kleine Weihnachtsbaumhänger, am Deckblatt mit Bibelverse

egy kedves kis kottaangyalka
ein liebes Noten-Engelchen

Régóta vágyom rá, hogy megpróbálkozzak a svájci hímzéssel - broderie suisse -, most végre elszántam magam, és ezzel díszítve készítettem ajándékba egy szemüvegtokot. Nagyon tetszik ez a hímzés, fogok még vele próbálkozni! :)
Ich will schon lange die Stickerei broderie suisse ausprobieren. Jetzt habe ich es getan, und mit diesem Technik habe ich einen Brillenhalter, als Geschenk gemacht. Diese Stickerei gefällt mir sehr, ich werde es noch wiederholen! :)

 
További szép hetet kívánok mindenkinek! 
Ich wünsche Euch weitere schöne Restwoche!

11 megjegyzés:

  1. Ennyi szépséget belesűríteni egy bejegyzésbe! Melyikről is írjak. Nagyon szépek az ajándékok: Timi és Rita hímzései nagyon tetszenek. Editnél én is játszottam, sajnos nem nyertem. Nagyon praktikus kis tartó.
    Biztosan nagy örömöt hoznak az ajándékaid, ha ilyen szép kísérőt teszel mind mellé. Már az ajándékkísérő is felér egy ajándékkal.
    A mézes tényleg gyönyörű, már többször megcsodáltam, hogy tésztából milyen csodák is készülhetnek.
    Remélem nem hagytam semmit sem szó nélkül...








    VálaszTörlés
  2. Cukiság minden! Ami a legjobban tetszik az a copfos baba! Hű! Ennyi mindent egyszerre mutatni véleménygyilkosság. Szóval jó volt nézni.

    VálaszTörlés
  3. Gratulalok a sok szepseghez, amit kaptal. Ezen a teren is megterul a sok befektetett energia - sok diszt elajandekozol, de kapsz is masoktol!

    Az utolso kep, a kockas anyagra himzett szemuvegtok nagyon tuti! Nem is tudtam, hogy svajci himzesnek hivjak!

    VálaszTörlés
  4. Mennyi szépség!!!! Nekem a legutolsó, a svájci hímzéses tok tetszik a legjobban!!! Fantasztikusan néz ki!!!
    Úgy örülök, hogy sikerült meglepetést szerezni ♥!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon sok szép ajándékot kaptál, megérdemelten ;)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon sok szép és ötletes ajándékot kaptál, a képeket nézni is öröm volt!

    VálaszTörlés
  7. Sok szépséget kaptál... Kérdezhetném hogy miért.... MEGÉRDEMELTEN....Gratulálok az ajándékaidhoz és további sok sikert!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Drága Ildikó! Jótettedért jót kapsz cserébe! Látod, mennyien szeretnek !
    Szépségekért mindig szívesen látogatok el hozzád!
    Puszillak!

    VálaszTörlés
  9. Mennyi szépség! Csak pislogok...:))

    VálaszTörlés
  10. Du hast viele schöne Geschenke bekommen! Auch deine Arbeite gefallen mir sehr gut, vorallen der Notenengel.
    Liebe Grüße und einen guten Rutsch ins neue Jahr
    Andrea

    VálaszTörlés
  11. Szép ajándékok!
    Tiszta szívből szeretetből kaptad, mert te is ugyan így ajándékozol:))

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!