2012. december 29., szombat

481. Buborékok / Blasen

Először Leki-Ritánál láttam kihímezve Manka bájos mintáját, a "Buborékfújó kislányt". Akkor eldöntöttem, hogy ezt egyszer én is kihímzem :) Most érkezett el az ideje, hiszen babaköszöntőbe készülünk. Tegnap este készült, saját festésű takácsvászonra. Remélem, a szürke napokon is belopja a napsugarakat a pici lány szobájába :)
Ich habe erstmal das liebliche Muster von Manka "Mädchen mit Blasen" gestickt bei Leki-Rita gesehen. Dann habe ich entschieden, daß ich es irgendwann auch sticken möchte :) Jetzt ist es getan, weil wir werden ins Baby-Besuch gehen. Gestern Abend habe ich gestickt, auf selbst gefärbten Material. Ich hoffe, es wird die Sonnenstrahlen an den bewölkten Tagen auch ins Zimmer des kleinen Mädchen hineinstehlen :)

Sima fakeretet kapott, hogy érvényesüljön a minta egyszerű szépsége.
Ich habe einen einfachen Holzrahmen gewählt, um die Schönheit des Muster zu betonen.

A színváltós fonal (DMC4100) legjobban a buborékoknál érvényesül :)
Das Laufgarn (DMC4100) sieht am besten in den Blasen aus :)

Manka! Nagyon szépen köszönöm a mintát, a kedvességedet, hogy "csak úgy" megkaphattam... :)
Manka! Besten Dank fürs Muster, für deine Liebenswürdigkeit, daß ich es "nur so" bekommen habe... :)

14 megjegyzés:

  1. Juj, babaköszöntő! Akkor nagy vidámság van ahová készültök!
    De édes! Én a mai napig szeretem a buborékokat, csak már nem veszek olyan fújókát :-)

    VálaszTörlés
  2. Tüneményes!!!!!!Én a mai napig együtt fújókázok az unokákkal!Nem tudom,hogy ki élvezi jobban.:)))))

    VálaszTörlés
  3. Napsugaras kép lett valóban!!! :o)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, a vászon színe különösen tetszik!! És hogy milyen gyors vagy... döbbenet!

    VálaszTörlés
  5. Micsoda színek! És milyen gyors vagy! Szuper!:)

    VálaszTörlés
  6. Csodaszep lett! Gratulalok hozza!

    VálaszTörlés
  7. Hey.!
    Your blog is amazing! I follow your blog now and you can follow my blog if you want. xd

    http://misiayou97.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  8. Húúúú de nagyon szuper lett! Tetszik ez a választásod
    (ma találkoztunk a kis tündérrel akinek én hímeztem anno - kívánom, hogy ugyanolyan tündérke váljon az ajándékozottból is)

    VálaszTörlés
  9. Különleges és nagyon jó az erőteljes háttér, világosabb színátmenetes fonal kombinációja.
    Valóban egy bájos kislányos darab lett belőle:)

    VálaszTörlés
  10. This is such a sweet little design! Well done, Mii xx

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett. Főleg az tetszik, hogy sötét a háttér és világos a himzes.
    Boldog új évet. Ha lesz gépem irok bovebben.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!