2014. január 27., hétfő

719. Könyvjelző és könyvajánló / Lesezeichen und Buchempfehlung

Újabb apróság készült a hétvégén, egy könyvjelzőt hímeztem.
Am Wochenende habe ich wieder eine Kleinigkeit gemacht, ein Lesezeichen gestickt.


Kézzel festett pasztellszínű fonalakat használtam, hármat Beától kaptam, a negyedik első és utolsó saját kísérletem eredménye, diófalevél főzetbe áztattam :)
Ich habe handgefärbte Garne benutzt, drei davon habe ich von Bea bekommen, die vierte ist mein erstes und letztes Versuch, ich habe es mit Walnussbaum-Blätter gefärbt :)


Egy neten talált filéhorgolás-mintát gondoltam tovább, s egy nagyon szép igeverset írtam rá, a 91. zsoltárból:
Ich habe von ein am Net gefundenen Filethäkelei-Muster weitergedacht, und einen sehr schönen Bibelspruch darauf geschrieben, von dem Psalm 91:


Ha kiált hozzám, meghallgatom, vele leszek nyomorúságában,
kiragadom onnan, és megdicsőítem őt.
Zsolt 91:15
Er ruft mich an, darum will ich ihn erhören; ich bin bei ihm in der Not,
ich will ihn herausreißen und zu Ehren bringen.
Psalm 91:15


S a könyvjelzőről eszembe jutott, hogy szeretnék ajánlani nektek egy nagyon jó könyvet. Karen Kingsbury: Mint pitypang a szélben.
Vom Lesezechnen bin ich darauf gekommen, daß ich euch ein sehr gutes Buch empfehlen möchte. Leider habe ich es in deutscher Sprache nicht gefunden... Karen Kingsbury: Like Dandelion Dust.


Joey, a csaknem öt éves kisfiú szerető szüleivel Kaliforniába, él, mit sem tudva arról, hogy őt örökbe fogadták. Felhőtlen boldogság, mindenben megnyilvánuló szeretet és jólét veszi őt körül. Vér szerinti szülei Amerika másik felében élnek, teljesen más körülmények között: édesapja börtönben, édesanyja a napi betevőért dolgozik... míg egy napon az apa kikerül a börtönből, és úgy dönt, mégis igényt tart a fiára. Visszakerülhet-e, vissza kell-e kerülnie a gyermeknek a vér szerinti szüleihez? Kinek az érdekeit nézi a bíró? Kinek milyen megoldási javaslata, elképzelése van? S végül kinek sikerül megoldást találnia erre a nehéz helyzetre?
Gyönyörű regény az ébredő hitről és az igazi anyai szeretetről.
Joey ist ein fast 5 Jahre alt Jung, mit seinem Eltern, die ihn sehr lieben, lebt in Kalifornien. Er weiß nichts darüber, daß er ein Adoptivkind ist. Er hat alles, problemlosen Frohsinn, ständige Liebe, Wohlstand. Seine leibliche Eltern leben in der anderen Ecke von Amerika. Sie haben ganz andere Lebensbedingungen. Sein Vater ist im Gefängnis, seine Mutter kämpft für Nötigen jeden Tag... aber an einem Tag ist der Vater wieder frei, und er will sein Sohn zurückbekommen. Kann es passieren? Können die leibliche Eltern den Sohn zurückbekommen? Wie entscheidet der Richter? Wer was für eine Lösungsvorschlag, Lösungsvorstellung hat? Und wer hat die echte Lösung in diesem schweren Situation?
Es ist ein wunderschöner Roman über dem Glaube und der echte Mutterliebe.

20 megjegyzés:

  1. Очень красиво!!

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon szép! A könyv is jónak ígérkezik, szívesen elolvasnám.:)

    VálaszTörlés
  3. A beautiful bookmark. I love the design and colours.

    VálaszTörlés
  4. Ilyeneket vágyom én is hímezni,bár van egy -kettő.:) Nagyon szép!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett a könyvjező... (nemcsak a hymeznivalók száma növekszik mostanába, hanem az elovasandó könyvek is :) köszi az ajánlót)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, nagyon szeretem ezt a fajta rózsamintát!

    VálaszTörlés
  7. Egyszerű, szép minta!
    Te olvasol a gondolataimban :) diólevél főzetet én is kiakarom próbálni:)

    VálaszTörlés
  8. Gratulalok a munkaidhoz, nagyon tetszenek!! Most en is konyvjelzo gyartasba kezdtem :-)
    Nezz be hozzam, Szera uj jatekot inditott, en rad gondoltam...
    http://veronikanette.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép a könyvjelző , köszönöm a könyvajánlót is !

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett a könyvjelződ!!! Köszi! :o)))

    VálaszTörlés
  11. Ein sehr schönes Lesezeichen. Sehr ordentlich gestickt.

    Liebe Grüße
    Manuela

    VálaszTörlés
  12. Olyan szintem megérintett ez a bejegyzésed, hogy leírni nem tudom...Az Ige, nagyon betalát, köszönöm! A könyvet hol lehet megvenni? Most a Poros úton mezítláb könyvet olvasom, letehetetlen, csak azért hagyom abba, hogy az olvasottakat fel tudjam dolgozni. De lehet, h inkább kiolvasom ma este pedig pénteken este kezdtem, és szombaton egy sort sem olvastam, tegnap már csak egy fejezetet olvastam, h tovább tartson...és pár hét múlva újra kezdem.

    VálaszTörlés
  13. Che bel segnalibro!
    Un abbraccio grande
    Sonia

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép könyvjelzőt alkottál,sokatmondó az igevers is.Köszönjük a könyvajánlót!
    Puszillak,Judith Szemesről.

    VálaszTörlés
  15. Danke für dieses schöne Motiv!
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  16. Kedves,egyedi személyre szóló könyvjező<3

    VálaszTörlés
  17. c'est très beau, merci de partager la grille avec nous

    VálaszTörlés
  18. Palkó! A filmet itt tudod megnézni : http://keresztenyfilmek.com/feliratos/649--mint-a-gyermeklancf-bobitaja-like-dandelion-dust.html

    VálaszTörlés
  19. Que bonitos tus bordados.
    Este marcapáginas me ha encantado.
    Besos.
    Rosana

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!