2012. február 27., hétfő

296. Díszpárnácska /Kisschen

Mivel időmilliomos vagyok :), alaposan áttanulmányoztam Latinka blogját, és rengeteg gyönyörűséget találtam! A díszpárnácskái különösen megtetszettem, megpróbáltam én is készíteni egyet. Olyan, amilyen, de végül is ez az első :)
Weil ich Zeitmillionär bin :), habe ich das Blog von Latinka durchgeschaut, und ich habe sehr-sehr schöne Dinge gefunden! Die kleine Kisschen gefallen mir sehr, ich habe es versucht, einen zu machen. Es ist so wie es ist, aber das ist das erste :)


Aida 18 ct, DMC42010 egy szállal. A neten láttam valahol egy hasonló mintát, emlékezetből rajzoltam meg :)
Aida 18ct, DMC4210, nur mit einem Faden. Im Net habe ich irgendwo ein ähnliches Muster gesehen, ich habe es jetzt vom Kopf gezeichnet :)

Örülök, hogy benéztél, további szép napot kívánok!
Ich freue mich über Deinem Besuch, und wünsche weiteren schönen Tag!

10 megjegyzés:

  1. Das ist sehr hübsch geworden!

    LG Cathi

    VálaszTörlés
  2. Milyen beszéd ez, hogy olyan amilyen???? Szuper lett! Nekem nagy kedvenceim, gyors, szép ajándékként is beválik :)

    VálaszTörlés
  3. S a mintád is nagyon jó! ez lemaradt az előbbi hozzászólásból...

    VálaszTörlés
  4. Köszi, Rita! Az a helyzet, hogy ügyesen fényképeztem :D

    VálaszTörlés
  5. nemcsak a fényképezés ügyes...:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett.. ügyes vagy...


    Remélem rendbe jöttél, ha nem jobbulást és jó pihenést kívánok!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ügyes kis párnát készítettél!!!

    VálaszTörlés
  8. Ó,köszönöm szépen,igazán jó érzés,hogy találtál kedvedre valót nálam:)
    Szerintem sincs semmi baj ezzel a párnácskával,nagyon jól sikerült!
    ( egy pici jó tanács:a sarokba nyúlj be az olló hegyével,akkor csúcsosabb lesz:))
    A mintát meg köszi,lopom:))
    Remélem,lesz folytatás!

    VálaszTörlés
  9. Jobbulast kivanok en is!
    A parnacska nekem is nagyon tetszik, en is szeretek hasonlokat kesziteni, mert nagyon mutatosak. Mint ahogy a minta is :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép kis párnácska lett belőle!A minta is nagyon jó!Ügyi vagy ! Jobbulást!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!