2012. december 11., kedd

468. Könyvjelző / Lesezeichnen

Igérem, ez az utolsó az idén, de ezt még muszáj volt elkészíteni :)
Ich verspreche, daß es das lezte in diesem Jahr ist, aber es mußte ich noch machen :)

Nina fonal: Jingle Bells
 

Egy egész gyűjteményem van már, legalábbis még néhány napig... :)
Ich habe schon eine komplette Sammlung, mindestens noch ein paar Tage lang... :)


Úgy örülök, hogy egyre többen csatlakoztok a játékhoz! 15-én éjfélig még lehet jelentkezni! :)
Ich bin so froh, daß schon Vielen mitspielen! Bis Mittenacht am 15. kann man noch melden! :)

17 megjegyzés:

  1. Nagyon szépséges ez a könyvjelződ is !!
    Elvittem, jövőre én is kihímzem!
    Köszönöm a mintát :)

    VálaszTörlés
  2. Hímezz még nyugodtan könyvjelzőket, én nem unom. Nagyon jó ez a minta, lehet, hogy még én is kihímzem idén.

    VálaszTörlés
  3. Jajj, de jók! Köszönjük a mintát! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, és köszönöm a mintát! :)

    VálaszTörlés
  5. Great bookmarks! Thanks for sharing the pattern :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi az ujabb mintat, es ne igerj könnyelmüen!:)

    VálaszTörlés
  7. Ez tetszik a legjobban. Már viszem is, köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  8. Micsoda gyűjteményed van!!! :o))) Köszönöm a mintát én is! :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda gyűjtemény :) Nekem a piros a leg-leg-leg... :-)

      Törlés
  9. Hozzad csak őket,hozzad!!!!Olyan jó látni a szépségeket és inspiráló is.

    VálaszTörlés
  10. Szép kis sorozat jött össze,,, Szebbnél, szebbek....

    VálaszTörlés
  11. Fáradhatatlan.... :) Szépek, nekem a piros a kedvencem .Vittem is a mintáját, köszönöm szépen.
    puszi
    Éva

    VálaszTörlés
  12. Kedves Palkó!
    Felhasználtam a fejlécen található idézetet, Ildikó angyalkás felhívásához! Köszönöm!
    Jövök még hozzád mintáért, ha már bütykölhetek!
    Minden jót kívánok!
    Farci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Isten hozott! Örülök, hogy tetszik az idézet! Nekem nagyon sokat jelent... Köszönöm a jókívánságot is! :)

      Törlés
  13. Egyik szebb, mint a másik ♥

    VálaszTörlés
  14. Gyönyörű mindegyik könyvjelző!
    A mintát vittem, köszönöm!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!