2012. december 16., vasárnap

474. Angyalok újra / Engelchen wieder

Nemrég láttam Barbinál egy szuper tutót angyalka készítésről. Akkor rögtön tudtam, hogy ilyet én is akarok!!! :)
Sikerült elkészítenem őket:
Vor ein paar Tagen habe ich bei Barbi einen Tutoriel über Fertigung von Engelchen gesehen. Ich habe sofort gewußt, daß ich auch solche haben will!!! :)
Es ist gelungen, zu fertigen:

Kicsit kocka lett a fejük, de így is édesek :) S hogy miért kettő? Hogy nekem is maradjon!!! :)
Der Kopf ist ein bißchen eckig, aber sonst sind die süß :) Warum sofort zwei? Weil ich möchte eins davon behalten!!! :)

Barbi! Köszönöm szépen az útmutatót!!!
Barbi! Besten Dank fürs tutorial!!!

8 megjegyzés:

  1. Naaaagyon édesek kettek! Köszönöm, hogy megmutattad! :-D

    VálaszTörlés
  2. Én is láttam, nekem is megtetszett. Talán el is tudom készíteni. Tetszik az anyagod, nekem zöldben van.

    VálaszTörlés
  3. Aranyosak! Én is szeretnék készíteni egyet karácsonyig :)

    VálaszTörlés
  4. Aranyosak! Ügyesek vagytok, Te és Barbi is :-)

    VálaszTörlés
  5. Tündériek lettek!!!
    Lassan kezdek rájönni, hogy te egy időtágító géppel rendelkezzel....hol szerezted be :o)?

    VálaszTörlés
  6. Tényleg édesek nagyon. Én is elmentettem az idén már nem hiszem, hogy beleférne az időbe,majd jövőre.

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!