2012. december 28., péntek

480. Öröm / Freude

Szeretni és szeretve lenni olyan, mintha kétfelől sütne rád a nap.
Dr. David Viscott
Zu lieben und geliebt werden ist, um die Sonne von beiden Seiten zu spüren.
Dr David Viscott

Újabban folyamatosan kétfelől süt rám a nap :) Ma megint ajándékot hozott a posta: Verától kaptam gyönyörűségeket, "csak úgy"... NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!
In den letzten Tagen spürt mich die Sonne von hinten und von vorne :) Heute habe ich wieder Geschnek bekommen: von Vera sind diese Schönheiten gekommen, einfach "nur o"... BESTEN DANK DAFÜR!

a szabadban fényképeztem, de már a benti fán vannak :)
a kedvenc színű fonalamból - szerintem túl lelkesen kommenteltem :)))

További szép napot kívánok! Ich wünsche Euch weiteren schönen Tag!












6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ajándékokat kaptál. Nem is csoda, hisz biztosan sokan szeretnek. Olyan önzetlen vagy, mindig megosztod a mintáidat, bárki kéri segítesz, és még csodálkozol?:))

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Évával, az előttem szólóval!
    Gratulálok a szépségeidhez. Verának arany keze van :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ajándékok!!! :o)

    VálaszTörlés
  4. Ettől kevés nagyobb öröm van!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!